saya sgt3 mimpi kn utk jadi PHOTOGRAPHER yg terBAIK wokk !

saya sgt3 mimpi kn utk jadi PHOTOGRAPHER yg terBAIK wokk !
elle photographer

Friday, May 6, 2011

MY TRUELY LOVE !

Heyy, Assalamualaikum, kawan-2 ! 

Hari ni aku nak update blog aku, pasal aku lahh. 
Aku telah terima adek angkat aku sebagai peneman dan penyeri hidup aku. 
Aku tak nak lahh fikir pasal umor, ye, aku tahu umor aku ngan dye jaoh beza, tapi tk de laah jaoh sangat beza. 
Cume 3 tahun je beza. Aku 18 tahun, dan dye 15 tahun. 
Tak heran sangat lahh dengan perbezaan umor tu, sbb ibu ngan walid aku happy je pas kawen, lg-2 mereka tu berbelas-2 tahun lagi beza umor (13 tahun)
Umor ibu sekarang 44 tahun, walid pulak 31 tahun. 
Jaoh kan beza umor mereka tu. 
So, tak perlu lahh aku heran ngan perbezaan umor tuhh, asal kan bahagia. 
Betul gak orang kate, adek angkat, adek angkat gak, jangan sampai terangkat suda, tp dah terangkat-2 dahh pun. 
Akhirnya terangkat juga hari ni, pada 06mei2011 (pagi). 
Dye happy sangat pas aku terime dye sebagai boyfiee aku. 
Aku tak tahu kenape aku bole terima dye. 
Mungkin dye terbaik untuk aku an. 
Aku terima je. Aku try buka hati aku ni. 
Terbuka pun hati aku ni untuk terima dye. 
Aku cuma harap yang dye tak same dengan bekas-2 boyfiee aku sebelum ni. 
Dye sayang aku gilee au. 
Aku tahu perasaan dye kat aku. 
Aku harap gak yang perasaan dye kat aku ni, tulus & ikhlas. 
Before couple ngan dye, macam-2 dye luahan kan perasaan dye kat aku. 
Aku appreaciate sangat. 
Yang penting kan, aku tak kesah pasal paras rupe. 
Aku cume kesah kan hati dye je. 
Hati baik aku terima. 
Pas terima dye kan, dye harap kat aku sangat yang aku tak main-2 perasaan dye. 
Sebab dye sayang kan aku. 
Insya’Allah, biee.
Ya’Allah, sesungguhnya dye lahh yang terbaik dan ikhlas dengan aku. 
Aku pegang ngan janji-2 dye. 
Dye akan jage aku baik-2.
HEHE ! 
Kelaka auu kalo dengar cete,
paling kelaka dye cete pasal kat skula pas kenal ngan aku. 
Time dye kat skula, semua yang dye nampak an,
dye nampak muke aku, padahal bukan. 
Cikgu kat depan dye nampak muke aku, kat buku teks pun nampak muke aku.
HAHA ! 
Kelaka kan. Sangat kelaka. 
Aku ketawe dengar dye cete tu. 
Sayang nye dye kat aku. 
Terima kasih banyak-2 sebab sayang kan aku. 
Aku pun sayang kan kaw lebih auu ! 
Aku janji akan jage dye baik-2.
Ah Yie pun suruh jage dye baik-2.
Cume satu je aku nak, jangan jeles sangat k ! Tak suke lahh jeles-2. 
Nak jeles bole, agak-2 lahh ea. Ape lahh, chat ngan Isma danial pun dye jeles.
HAHA ! 
Anyway kann, thengs lahh untuk lagu MARRY ME by Train. 
Best sangat ! 
Eh, mate pun dahh kuyu ni time update niee, so, sampai sini je lahh
Lain kali kalo aku rajin nak cete lagi, ak update lg ea. 
Tunggu je k ! 
Eh, jap. korang an, kalo nak tau sape si dia <3 ni,
bole g tekan kat name dy bawah sekali tu.

Last word aku untuk si dye : 
BIEE, BBY SANGAT BIEE SANGAT TAUU ! 
I LOVE YOU MORE THAN MYSELF ! 
MUAHHH MUAHHH MUAHHH ! 

** p/s : Jage bby baik-2 tauu, mcm mane biee jage diri biee tu. 
Banyak-2 lahh nasihat kan bby. 
And tegor-2 lahh bby kalo bby ade buat perangai yang tak elok k ! 
*untung lahh dye dpt aku :)

No comments:

Post a Comment