saya sgt3 mimpi kn utk jadi PHOTOGRAPHER yg terBAIK wokk !

saya sgt3 mimpi kn utk jadi PHOTOGRAPHER yg terBAIK wokk !
elle photographer

Tuesday, April 26, 2011

terKEJUT !

HOHO ! aku terKejut gile malam ni, dua-2 ex couple aku tetibe contact aku. 

first sopie contact, dy mesej ni : " sy akan cari awk, awk tnggu tau " fuhh, terharu aku rase :( aku rase dy still sayang kan aku lg au. sbb tu dy kate gitu. hmmm, confiused-2, pas dpt mesej tu, aku reply balik, aku cakap : " ok, sy akan tnggu awk. sy syg awk lg ! " grr-- bule ann aku ckp gitu? tp tk pe, dy reply balik ckp : " okayy. " hati dan perasaan aku ni sukar dipahami. tak tau laah knp.
sy tak bape paham dgn awak.
mule-2 awk kate : " aku ade problem besa nehh, kite putos dlu, bg aku mase nk cri duit, nanti aku cri kau balek, bye "
mesej kedua dri awk : " awak, sorry, lupe kan sy "
ishh. serius aku cakap yg aku susah gile nak lupe kan kaw. bukan senang nk lupe kan kaw.
susah gilee au, kalo cakap je memang senang.
susah sbb, time kite couple, hari-2 kite gado. tak sah kalo satu tu tak gado kan.
then dalam seminggu tu, ade je ari kite jumpe, dating kat cs an. 
sweet sgt mase date, sbb tgn ni asyik kt tangan dye je.
handbag, handfon, sume kat tangan dye.
dye pun caring gakk.
penah kena marah ngan dy sbb sy nk smoking, trus tk isap.
takot pnye pasal an.
dye mara gak sy beli singlet. mayb dy tk suke sy pkai singlet.
tp nk wt mcm mne an, da style sy suke pakai singlet.
kalo time sy unline, then lmbt offline, start laah dye pnye mara.
tp tu sume da berlalu.
mungkin ke ia akan berulang lagi ?
ntah laa. tunggu dan lihat saje laa hati saya ni macam mane nnty.
 tapi hati saya ni tak tau lahh knp -,-
hubungan yg dijalinkan pada 04 APRIL 2011
putus di tengah jalan pd 25 APRIL 2011
:'(

then, ex couple lg satu plak, time aku tgh sibok masak nasi utk dinner. dpt satu mizkol, tgk-2 je mizkol dari si dia (capit) , kiteorg mase couple dulu mmg mcm ni, kalo wt mizkol tu mean ny kol balik. so, i kol dy balik pas i siap masak nasi, basuh kain. dy ckp mcm-2 pasal i. sume pasal i da sakit kn ati dy. menyesal laah wt dye gitu. tp tk pe laa, nk wt mcm mne kn. bende da berlaku. haa. de satu soalan aku tanya kt si dia, ni kate-2 aku : " eh, you. nak tny ni. kite da break ke blum ? " then, dye jawab : " ntah laah " mean jawapan ntah laah tu ape ?
tlg bgtau jawapan nyee kt aku. aku nak tauu jawapan tu je. pleasee :(
aku tau kaw still sayang kan aku. and aku pun still sayang kan kaw.
kaw da laah romantik orang nye, caring pulak tu. 
susah nak dapat laki macam kaw tauu !
pleasee , aku nak pertahankan hubungan aku ngn kaw yg telah kite jalinkan 
sejak 02 APRIL 2011
i miss you so muchh, aku rindu kan kate-2 kaw sebelum kite off call :'(

No comments:

Post a Comment